Garantie & klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Ook als het sieraad binnen deze termijn kapot zal gaan, kunt u het sieraad terug sturen voor reparatie. Neem voordat u het opstuurt eerst contact op met info@bjuuty.nl.
Buiten de garantie valt:

  • Beschadiging door normale slijtage, onjuist gebruik of verkeerde behandeling.
  • Verkleuring. Dit kan komen door o.a. water, douchen, sporten, bodylotion, parfum, zuurgraad van de huid. Deze verkleuringen zijn natuurlijk. Zie ook tips voor langer en mooier draagplezier.

Klachten

Het kan altijd voor komen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bjuuty.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/consument/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Webwinkel Keurmerk Facebook Bjuuty Instagram Bjuuty